2009-06-29

Why, why, why???

Kom over disse bildene på Oslonights..

Hallo, se så fin hun er i kimonoen sin, som forøvrig er ganske lik den jeg vurderte å kjøpe!
Nå kan jeg angre nå!

Tok jeg dette bildet i butikken for å minne meg selv på hvor fine de var!?!
(nei, jeg lagde shoppingguide til Costume...)

Vintage kimonoer som disse er sjelden vare i Norges land, sukk!

Jeg grublet lenge og vel over diverse kimonoer da jeg vintageshoppet i LA før jeg dro hjem, men lot det bli med tanken da jeg hadde rasket med meg så mange andre plagg til kassen allerede. Nå angrer jeg som et barn! De kostet egentlig ingenting!! Enda så mye jeg digger minimalistisk mote er det fint med noen glade innslag for å mykne opp helheten. Spesielt på denne tiden av året. Kimonoer er perfekte om sommeren over svarte singlettkjoler, slappe trøyer med shorts eller skjørt til. Jeg har en kimono jeg bruker og er glad i, men den er ikke unik da den ikke er vintage... Grrrr!
Let it go, let it go!
Bilder: Oslonights & google.